torsdag 8 januari 2009

Best not to think about it

Så få se nu. Mitt nyårslöfte va en hemligetsstämplad sak samt det lite nyttigare livet. Skaffa nautiluskort, ät mindre godis samt sluta med xxxxxxx. Jag skaffade mitt nautiluskort, har tränat en gång och det va intruduktions gången. Godis bröt jag redan första dagen eftersom jag faktiskt hade glömt bort att det va ett nyårslöfte Xxxxx funkade inte alls. Detta en vecka in på det nya året. Just nu sitter jag käkar popcorn kör en tv vs. dator kombination, har ätit massa belgiska praliner, ätit twix, en liten criossiont (?) får ångest. Sket i träningen idag för vem pallar det när man har alla säsonger av sex and the city liksom. Jag tror jag ska ta och rycka upp mig. Max 4 sex and the city avsnitt per dag. Inte mer än 2-3 popcornpåsar/ vecka.

Jag har tidigare nämt att min kunskaper i fysik jojjar lika mycket som en tjej i min ålders vikt! Denna gången tänker jag bara säga att kurvan gick åt rätt håll. Hallelujah för det resultatet säger jag bara!

Inga kommentarer: